امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۱:۲۰:۰۵

Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » انتخاباتی » تشکیل ستاد صلح رئیسی در پنج قاره جهان برای دیپلماسی عزتمندانه

۱۱ خرداد,۱۴۰۰ تاریخ انتشار

modirنویسنده

34کد مطلب

555تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

تشکیل ستاد صلح رئیسی در پنج قاره جهان برای دیپلماسی عزتمندانه

تشکیل ستاد صلح رئیسی در پنج قاره جهان برای دیپلماسی عزتمندانه

ستاد صلح سید ابراهیم رئیسی، روز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ با رویکرد تخصصی و بین‌الملل و با هدف “ایران قوی در دیپلماسی عزتمندانه” اعلام موجودیت کرد. سامان نیازی، قائم‌مقام و سخنگوی این ستاد، گفت: ستاد صلح به منظور افزایش مشارکت مردمی و روی کار آمدن دولت قوی، در ۵ حوزه کمیته تخصصی سیاست خارجی، اقلیت‌های دینی و مذهبی و قومی، ایرانیان خارج از کشور، حقوق بشر و دیپلماسی عمومی و رسانه آغاز به کار کرده است. وی افزود: در تاریخ ۶...

ستاد صلح سید ابراهیم رئیسی، روز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ با رویکرد تخصصی و بین‌الملل و با هدف “ایران قوی در دیپلماسی عزتمندانه” اعلام موجودیت کرد.

سامان نیازی، قائم‌مقام و سخنگوی این ستاد، گفت: ستاد صلح به منظور افزایش مشارکت مردمی و روی کار آمدن دولت قوی، در ۵ حوزه کمیته تخصصی سیاست خارجی، اقلیت‌های دینی و مذهبی و قومی، ایرانیان خارج از کشور، حقوق بشر و دیپلماسی عمومی و رسانه آغاز به کار کرده است.
وی افزود: در تاریخ ۶ خردادماه ۱۴۰۰، کمیته سیاست خارجی با حضور جمعی از سفرا و دیپلمات‌های سابق و با هدف تعامل و تقویت سیاست خارجی و افزایش تعامل با کشورهای مختلف و نشست‌های کمیته دیپلماسی عمومی و رسانه، کمیته زنان و خانواده نیز برگزار شد.
نیازی ادامه داد: دفتر نمایندگی این ستاد ذیل دبیرکل ستاد و در ۳۱ استان کشور و با تمرکز به حقوق عامه و شهروندی فعالیت دارد.
قائم‌مقام ستاد صلح سید ابراهیم رئیسی تصریح کرد: ۱۴ نمایندگی در ۵ قاره بر اساس سیاست‌های ستاد صلح تشکیل شده که هدف از آن، مشارکت حداکثری ایرانیان خارج از کشور و اقلیت‌های قومی و مذهبی است.
وی افزود: ارائه راهکار و تغییر نگرش در ایرانیان خارج از کشور و نگاه تحولی به اقلیت‌های قومی و مذهبی، از اهداف مهم این ستاد به شمار می‌آید. همچنین تبیین عدالت شهروندی برای همهایرانیان و ارائه سیاست‌های اصولی در سیاست خارجی، از دیگررویکردهای ستاد صلح خواهد بود.
نیازی گفت: بر همین اساس، رویکرد این ستاد، تلاش در جهت انتخاب رئیس‌جمهوری قوی و تحقق مردم‌سالاری دینی است تا بتوان از طریق پشتوانه مردمی با تمام دولت‌های جهان با دیپلماسی عزتمندانه اقدام کرد.
وی افزود: راه تشکیل دولت قوی، شناخت دغدغه‌ها و ارائه راه‌حل اقناعی و گفت‌وگو محور است از همین رو، این ستاد بیش از آن که صرفاً نگاه تبلیغاتی داشته باشد، به دنبال ارائه راهکار و تغییر نگرش در ایرانیان خارج از کشور و اقلیت‌های قومی و مذهبی در راستای تقویت دیپلماسی و تشکیل دولت قوی است.

برچسب ها : ,

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 1

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .