امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۶:۳۵

Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » انتخاباتی » دیدار صمیمانه دکتر محمد با سید ابراهیم رئیسی؛

۱۱ خرداد,۱۴۰۰ تاریخ انتشار

modirنویسنده

24کد مطلب

640تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

دیدار صمیمانه دکتر محمد با سید ابراهیم رئیسی؛

دیدار صمیمانه دکتر محمد با سید ابراهیم رئیسی؛

سعید محمد ستادهای خود را در حمایت از رئیسی فعال می کند دکتر سعید محمد به همراه اعضای ستاد انتخاباتی خود با سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار صمیمانه که دو ساعت به طول انجامید، سعید محمد به ارائه گزارشی از روند شکل‌گیری و ساماندهی ستادهای مردمی، برنامه‌های تدوین شده برای دولت آینده و همچنین ظرفیت‌های فعال شده از شبکه جوانان مؤمن و انقلابی سراسر کشور پرداخت. وی همچنین از آمادگی کامل این ستادها برای فعالیت...

سعید محمد ستادهای خود را در حمایت از رئیسی فعال می کند

دکتر سعید محمد به همراه اعضای ستاد انتخاباتی خود با سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار صمیمانه که دو ساعت به طول انجامید، سعید محمد به ارائه گزارشی از روند شکل‌گیری و ساماندهی ستادهای مردمی، برنامه‌های تدوین شده برای دولت آینده و همچنین ظرفیت‌های فعال شده از شبکه جوانان مؤمن و انقلابی سراسر کشور پرداخت.

وی همچنین از آمادگی کامل این ستادها برای فعالیت درحمایت از سید ابراهیم رئیسی خبر داد و تاکید کرد که زمینه این فعالیت‌ها نیز آماده شده است.
سید ابراهیم رئیسی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های سعید محمد و تیم همراه وی در ماه‌های اخیر و تأکید بر حفظ ظرفیت بزرگ ایجاد شده ذیل ستادهای دکتر محمد گفت: مجاهدت‌هایی که مخلصانه و با احساس تکلیف شما را به ورود در این عرصه کشاند، عندالله محفوظ است و از این ظرفیت‌ها باید استفاده شود.
در پایان این دیدار دکتر محمد اعلام کرد ستادهای وی با حفظ ساختار سابق آن و با عنوان جدید ستادهای جوان حامی سید ابراهیم رئیسی در ایام تبلیغات انتخاباتی به فعالیت‌های خود برای تحقق “دولت جوان انقلابی” و حمایت از آیت‌الله رئیسی ادامه خواهند داد.

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 1

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .