امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۶:۰۲:۰۶

Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » انتخاباتی » رئیسی در کهف‌الشهداء: وضع کشور متحول خواهد شد

۱۱ خرداد,۱۴۰۰ تاریخ انتشار

modirنویسنده

39کد مطلب

542تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

رئیسی در کهف‌الشهداء: وضع کشور متحول خواهد شد

رئیسی در کهف‌الشهداء: وضع کشور متحول خواهد شد

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز با حضور در کهف الشهدای تهران، ضمن زیارت قبور مطهر شهدا با جمعی از مردم دیدار و گفتگو کرد. سیدابراهیم رییسی در حاشیه این دیدار گفت: مردم در انتخابات شرکت کنند و بدانند که ان شاء الله شرایط متفاوت و متحول خواهد شد. حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی افزود: به یاد و نام شهدای گرانقدر حتما ان شاء الله شرایط کشور دچار تحول خواهد شد و یقین داریم به برکت...

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز با حضور در کهف الشهدای تهران، ضمن زیارت قبور مطهر شهدا با جمعی از مردم دیدار و گفتگو کرد.

سیدابراهیم رییسی در حاشیه این دیدار گفت: مردم در انتخابات شرکت کنند و بدانند که ان شاء الله شرایط متفاوت و متحول خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی افزود: به یاد و نام شهدای گرانقدر حتما ان شاء الله شرایط کشور دچار تحول خواهد شد و یقین داریم به برکت نام ائمه اطهار (ع) و شهدا این مسیر هموار خواهد شد.
وی اضافه کرد: از مشکلات امروز مردم ناراحتی دارند و دغدغه آن‌ها را دارند و برخی ناامید هستند و برخی احساس می‌کنند شاید نتوان کاری کرد.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: هم می‌شود کاری کرد و هم ما در این مسیر می‌دانیم و می‌خواهیم و می‌توانیم.
وی گفت: این مسیر به ظاهر سخت است و به ما هم خیلی گفته اند که مسیر و راه آسانی نیست، اما به نظر ما با حضور این جوانان خوب و با نشاط و با حضور مردم مان قله فتح خواهد شد و مشکلات کاهش پیدا خواهد کرد.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: مردم با امید در انتخابات شرکت کنند و هیچ کس در این عرصه غائب نباشد و همه بدانند شرایط متفاوت و متحول خواهد شد.

برچسب ها : ,

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 1

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .