امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۹:۱۱

Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » اخبار » رئیسی لایق‌ترین افراد را برخواهد گزید

۱۱ خرداد,۱۴۰۰ تاریخ انتشار

modirنویسنده

314کد مطلب

879تعداد نمایش

2 دیدگاهتعداد نظرات

رئیسی لایق‌ترین افراد را برخواهد گزید

رئیسی لایق‌ترین افراد را برخواهد گزید

استاد علوم تربیتی دانشگاه گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، فردی فراجناحی است و این یک مزیت محسوب می‌شود. فاطمه‌بیگم رضازاده، استاد علوم تربیتی دانشگاه در رابطه با شعار انتخاباتی “دولت مردمی، ایران قوی” ستاد سید ابراهیم رئیسی گفت: اگر این شعار، به معنای واقعی کلمه تحقق پیدا کند، به نفع مردم در جهات مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و… به قدرت خواهیم رسید. وی با اشاره به اینکه رئیسی می‌تواند بهترین و لایق‌ترین افراد را برای دولت خود درنظر بگیرد، ادامه داد:...

استاد علوم تربیتی دانشگاه گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، فردی فراجناحی است و این یک مزیت محسوب می‌شود.

فاطمه‌بیگم رضازاده، استاد علوم تربیتی دانشگاه در رابطه با شعار انتخاباتی “دولت مردمی، ایران قوی” ستاد سید ابراهیم رئیسی گفت: اگر این شعار، به معنای واقعی کلمه تحقق پیدا کند، به نفع مردم در جهات مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و… به قدرت خواهیم رسید.
وی با اشاره به اینکه رئیسی می‌تواند بهترین و لایق‌ترین افراد را برای دولت خود درنظر بگیرد، ادامه داد: بعد از پست ریاست جمهوری، اهمیت افرادی که به عنوان مسئول و وزیر انتخاب می‌شوند را نمی‌توان نادیده گرفت. چراکه وقتی تمام اعضای دولت با یکدیگر هماهنگ و یکدل باشند در جهت رفع نیازهای مردم برمی‌آیند.
رضازاده با اشاره به مزیت فراجناحی‌بودن ایشان گفت: رئیس‌جمهور برای اینکه مسئولیت خود را به درستی و عادلانه انجام دهد، نباید از جناح خاصی باشد، زیرا شخصیت فراجناحی است که سلایق کل کشور را در برمی‌گیرد.

برچسب ها : ,

دسته بندی :

2 دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 1
    1. Admin گفت:

      تشکر از نظر شما ..

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .