امروز شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۶:۱۸

Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » شاخه اصلی » کتاب شهید لندی رونمایی شد/ نویسنده کتاب: ۱۲ کتاب دیگر در دست تدوین است

۲۵ آبان,۱۴۰۰ تاریخ انتشار

modirنویسنده

566کد مطلب

571تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

کتاب شهید لندی رونمایی شد/ نویسنده کتاب: ۱۲ کتاب دیگر در دست تدوین است

کتاب شهید لندی رونمایی شد/ نویسنده کتاب: ۱۲ کتاب دیگر در دست تدوین است

به گزارش ایل‌بختیاری، صبح امروز سه‌شنبه ۲۵ آبان ماه در دبیرستان پسرانه شهید رجائی واقع در محله منظریه شهرکرد با حضور خانواده شهید و مسئولان، از کتاب «بزرگ مرد کوچک» رونمایی شد. این کتاب شامل زندگینامه شهید علی لندی است که حدود دو ماه پیش در حادثه آتش‌سوزی جان خود را فدای جان همسایه کرد و با تأیید مقام معظم رهبری عنوان قهرمان ملی را از آن خود کرد. محمد برزویی یکی از نویسندگان استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه...

به گزارش ایل‌بختیاری، صبح امروز سه‌شنبه ۲۵ آبان ماه در دبیرستان پسرانه شهید رجائی واقع در محله منظریه شهرکرد با حضور خانواده شهید و مسئولان، از کتاب «بزرگ مرد کوچک» رونمایی شد.
این کتاب شامل زندگینامه شهید علی لندی است که حدود دو ماه پیش در حادثه آتش‌سوزی جان خود را فدای جان همسایه کرد و با تأیید مقام معظم رهبری عنوان قهرمان ملی را از آن خود کرد.
محمد برزویی یکی از نویسندگان استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار این رسانه گفت: طی ۷ ماه نخست امسال ۶ کتاب متفاوت نوشته‌ام که همگی چاپ شده‌اند و البته سعی داشتم در همه آنان نماد شهادت، شجاعت و ایثار را به جامعه نشان دهم.
وی ادامه داد: دو کتاب‌ «شبیه آبی دریا» و «بر پایه‌های شمع» روز معلم با حضور مدیر ومسئولین آموزش و پرورش  در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال بختیاری رونمایی شد، کتاب «تاجران عشق»، «اربعین اشک» و «فر منصوری» را نیز در زمان مناسب رونمایی خواهیم کرد.
برزویی اظهار داشت: همچنین در سال ۱۳۹۹ کتاب «سلام سردار» را چاپ و منتشر کردم که مورد استقبال قرار گرفت و چاپ دوم این کتاب نیز در دست تدوین است که به مناسبت دومین سالگرد شهید سلیمانی رونمایی خواهد شد.
وی در پایان گفت: ۱۲ کتاب دیگر در دست تدوین است که در خصوص سیره شهدا و فرهنگ ایثار هستند و بعضا بصورت پژوهشی چاپ خواهد شد.
یادآور می‌شود؛ وی از فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری و دارا ی مدرک دکترای فلسفه تعلیم و تربیت است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 1

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .