امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۷:۳۶:۴۳

Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » شاخه اصلی » رونمایی از کتاب “فر منصوری”

۲ آذر,۱۴۰۰ تاریخ انتشار

modirنویسنده

571کد مطلب

559تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

رونمایی از کتاب “فر منصوری”

رونمایی از کتاب “فر منصوری”

محمد برزویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایل‌بختیاری در شهرکرد گفت: کتاب «فرمنصوری» زندگی‌نامه پیشکسوت فرهنگی به نام شمسعلی منصوری‌فر است که به بهانه ۱۲ اردیبهشت‌ماه و روز معلم در ۱۲ فصل نوشته شده است. نویسنده این کتاب با بیان اینکه منصوری‌فر از هفت سالگی شغل معلمی را آغاز کرده است، افزود: شخصیت اصلی کتاب یکی از فرهنگیان شهرستان خانمیرزا است که بیش از ۹۵ سال سن دارد و ۱۴ سال مشهور به ملا مکتبی بوده و نزدیک به ۳۷...

محمد برزویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایل‌بختیاری در شهرکرد گفت: کتاب «فرمنصوری» زندگی‌نامه پیشکسوت فرهنگی به نام شمسعلی منصوری‌فر است که به بهانه ۱۲ اردیبهشت‌ماه و روز معلم در ۱۲ فصل نوشته شده است.
نویسنده این کتاب با بیان اینکه منصوری‌فر از هفت سالگی شغل معلمی را آغاز کرده است، افزود: شخصیت اصلی کتاب یکی از فرهنگیان شهرستان خانمیرزا است که بیش از ۹۵ سال سن دارد و ۱۴ سال مشهور به ملا مکتبی بوده و نزدیک به ۳۷ سال در شغل معلمی مشغول بوده است.
وی به هدف خود از تحریر این کتاب اشاره کرد و افزود: جامعه معلمی ما همیشه درس ایثار و از خودگذشتگی را با فعالیتشان به جامعه صادر کرده‌اند و این کتاب مجموعه‌ای از سختی‌های یک معلم را نشان می‌دهد که بخاطر تحقق رسالتش که همان سوادآموزی می‌باشد همه را تحمل کرده است.
یادآوری می‌شود؛ این کتاب روز گذشته با حضور مدیران و کتابدوستان به مناسبت هفته کتاب در حسینیه اما حسین(ع) روستای جوانمردی شهرستان خانمیرزا رونمایی شد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 1

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .