امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۵:۵۶

Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » شاخه اصلی » رونمایی از کتاب تاجران عشق

۱۸ آذر,۱۴۰۰ تاریخ انتشار

modirنویسنده

614کد مطلب

585تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

رونمایی از کتاب تاجران عشق

رونمایی از کتاب تاجران عشق

 محمد برزویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایل بختیاری در شهرکرد گفت: کتاب «تاجران عشق» مجموعه‌ای از ۳۳ شعر به زبان فارسی و لهجه بختیاری با چهار قالب غزل، قصیده، قطعه و مثنوی در تجلیل از پزشکان، پرستاران و کادر پزشکی سروده شده است. این نویسنده چهارمحال و بختیاری افزود: این کتاب در سال جاری در نوبت چاپ اول به شمارگان یک هزار جلد در انتشارات دزپارت به چاپ رسیده است. وی اظهار داشت: در دوران بیماری منحوس کرونا این...

 محمد برزویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایل بختیاری در شهرکرد گفت: کتاب «تاجران عشق» مجموعه‌ای از ۳۳ شعر به زبان فارسی و لهجه بختیاری با چهار قالب غزل، قصیده، قطعه و مثنوی در تجلیل از پزشکان، پرستاران و کادر پزشکی سروده شده است.
این نویسنده چهارمحال و بختیاری افزود: این کتاب در سال جاری در نوبت چاپ اول به شمارگان یک هزار جلد در انتشارات دزپارت به چاپ رسیده است.
وی اظهار داشت: در دوران بیماری منحوس کرونا این کادر درمان بودند که با تلاش‌های شبانه‌روزی سعی در نجات مردم کشور را داشته‌اند و در این میان پزشکان و پرستاران بسیاری جان خود را از دست دادند تا جان هم‌وطنان خود را نجات دهند.
یادآوری می‌شود؛ این کتاب روز گذشته به مناسبت روز پرستار در سالن ابن‌سینا دانشگاه علوم پزشکی استان رونمایی شد که نویسنده آن به پاس زحمات پزشکان و کادر درمان این مجموعه را تقدیم به ایثارگران و فداکاران این قشر کرده است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 1

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .