امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۴:۰۲

Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » شاخه اصلی » پیام نماینده مجلس شورای اسلامی اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در پی توهین به تندیس سردار سلیمانی

۱۸ دی,۱۴۰۰ تاریخ انتشار

modirنویسنده

643کد مطلب

370تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

پیام نماینده مجلس شورای اسلامی اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در پی توهین به تندیس سردار سلیمانی

پیام نماینده مجلس شورای اسلامی اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در پی توهین به تندیس سردار سلیمانی

 يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُون (صف/۸) مقام معظم رهبری : سردار شهید عزیز را با چشم یک مکتب، یک راه، یک مدرسه‌ی درس‌آموز نگاه کنیم. همه جهانیان به یاد دارند که ملت بزرگوار ایران دو سال پیش با شنیدن خبر شهادت سردار دل‌ها و ابر مرد تاریخ این مرز و بوم،با روحیه قدرشناسی حماسه ای آفریدند که  دنیا را شگفت زده کرد و حضورشان در مراسم شهادت سیدالشهدای مقاومت،خاری بود در چشم دشمنان این...

 يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُون (صف/۸)
مقام معظم رهبری : سردار شهید عزیز را با چشم یک مکتب، یک راه، یک مدرسه‌ی درس‌آموز نگاه کنیم.
همه جهانیان به یاد دارند که ملت بزرگوار ایران دو سال پیش با شنیدن خبر شهادت سردار دل‌ها و ابر مرد تاریخ این مرز و بوم،با روحیه قدرشناسی حماسه ای آفریدند که  دنیا را شگفت زده کرد و حضورشان در مراسم شهادت سیدالشهدای مقاومت،خاری بود در چشم دشمنان این نظام و این کشور .
اکنون پس از گذشت دو سال از  شهادت حاج قاسم سلیمانی عزیز ، ملت ایران با همان روحیه قدرشناسی، دومین سالگرد شهادت این سردار سرافراز اسلام را گرامی داشته و با حضور خود نشان داد که سلیمانی و یاد او فراموش شدنی نیست، امری که تحمل آن برای دشمنان ایران و اسلام بسیار سخت تر از تحمل وجود و حضور ایشان است . دشمنانی که خیال می کردند با حذف سلیمانی ، راه او و مکتب او را هم حذف خواهند کرد ، اکنون با مشاهده تاثیر مکتب سلیمانی و زنده ماندن یاد و نام او در دل میلیون ها ایرانی و غیر ایرانی آزاده ، تاب تحمل تندیس ایشان را هم نداشته و با کمک منافقین زخم خورده و داعشی مسلکان و ایادی آنان که نقشه های شومشان برای جغرافیای اسلام و مقاومت اسلامی توسط حاج قاسم به شکست انجامیده بود، چهره کریه و بزدلانه و منافقانه خود را از نقاب کینه و حُقد و نفاق بیرون نموده و اقدام به اهانت به تندیس این سردار بی همتای ملت ایران در دیار بام ولایتمدار ایران نمودند.
اما باید بدانند اینجا دیار ولایتمدارنی است که بیش از ۲۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی و این مرز و بوم مقدس کرده اند .
اینجانب ضمن محکومیت و اعلام انزجار این اقدام وقیحانه و  بزدلانه توسط منافقین کور دل و دست نشانده ، به همه دشمنان و ایادی آنها اعلام می کنم که یاد و نام شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی در دل این ملت و ملت های آزاده جهان پایدار تر خواهد بود و تربیت شدگان مکتب او هیچگاه نخواهند گذاشت خواب دشمنان این مرز و بوم  تعبیر شود .
قدرت الله حمزه

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 1

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .