امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۶:۰۵

Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » سخنرانی » اعمال قانون در شهرداری برای همه شهروندان یکسان انجام شود 

۱ آبان,۱۴۰۰ تاریخ انتشار

modirنویسنده

499کد مطلب

352تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

اعمال قانون در شهرداری برای همه شهروندان یکسان انجام شود 

اعمال قانون در شهرداری برای همه شهروندان یکسان انجام شود 

رئیس‌کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: در شهر انواع مشکلات را دیده‌ایم و حقوق شهروندان در برخی جاها تضییع شده است که به دستگاه قضا مراجعه کرده‌اند، اما انتظار داریم شهرداری این مشکلات را رفع کند و قبل از ایجاد شهر زیبا حق شهروندان رعایت شود، تبعیض قائل نشود. به گزارش احمدرضا برزویی خبرنگار ایل‌بختیاری، احمدرضا بهرامی شامگاه گذشته در جلسه دیدار با شهردار و اعضای شورا با بیان اینکه آنچه مهم است حقوق شهروندی است و ما نمی‌توانیم منکر...

رئیس‌کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: در شهر انواع مشکلات را دیده‌ایم و حقوق شهروندان در برخی جاها تضییع شده است که به دستگاه قضا مراجعه کرده‌اند، اما انتظار داریم شهرداری این مشکلات را رفع کند و قبل از ایجاد شهر زیبا حق شهروندان رعایت شود، تبعیض قائل نشود.
به گزارش احمدرضا برزویی خبرنگار ایل‌بختیاری، احمدرضا بهرامی شامگاه گذشته در جلسه دیدار با شهردار و اعضای شورا با بیان اینکه آنچه مهم است حقوق شهروندی است و ما نمی‌توانیم منکر این حق باشیم و شهرداری رکن اصلی در رعایت حقوق شهروندی می‌باشد، گفت: رعایت حقوق شهروندی در شهرداری و برای شهرداری مهم‌تر است و باید حق شهروندان ادا شود، قانون شهرداری‌ها دارای موارد متعدد است و یک دولت کوچک به نام شهرداری وجود دارد و همه حقوقات شهروندان به شهرداری واگذار شده است.
رئیس‌کل دادگستری چهارمحال و بختیاری افزود: با وجود شوراهای اسلامی که از بین شهروندان انتخاب می‌شود مظاهر اعمال حق شهروندی در انتخاب شهردار یک بروز و ظهور دیگری پیدا می‌کند و مردم در انتخاب شهردار به گونه‌ای دخیل هستند و با انتخاب شهردار جدید امیدوار هستیم شهر یک نفس و جان تازه بگیرد.
بهرامی ادامه داد: شهرداری عرصه خدمت به شهروندان است و انتخاب شهردار و شورا اگرچه یک امر سیاسی و اجتماعی است، اما از زمانی که افراد شروع به کار می‌کنند شهرداری دیگر جای سیاست‌بازی نیست، بلکه جای خدمت است.
وی گفت: در شهرداری‌ها رنج بسیار دیده‌ایم و بعضا مسئولینی در شورا و شهرداری می‌آمدند که افراد خاص خود را وارد می‌کردند، درصورتی که شهرداری یک محیط کوچک است و نمی‌شود افراد مازاد را خارج از ضوابط وارد آن کرد، شهرداری جای عرض اندام افراد قدرت‌طلب نیست.
رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: در همین راستا اعتماد مردم نسبت به شهرداری باید جلب و حقوق شهروندان تضییع نشود، چراکه مردم حس می‌کنند اگر کسی حمایتشان نکند و قانونمند نباشد، نمی‌تواند مشکلاتشان را هم رفع کند و حقوقشان پایمال می‌شود.
بهرامی با بیان اینکه شهرداری خانه دوم مردم است و نباید بین اعضای خانواده تفاوت قائل شد، اظهار کرد: ما در این شهر انواع مشکلات را دیده‌ایم و حقوق شهروندان در برخی جاها تضییع شده است که به دستگاه قضا مراجعه کرده‌اند، اما انتظار داریم شهرداری این مشکلات را رفع کند و قبل از ایجاد شهر زیبا حق شهروندان رعایت شود، تبعیض قائل نشود، ازجمله قانون در کمیسیون ماده صد برای همه یکسان اعمال شود.
وی  با بیان اینکه شهرداری شهرکرد از نظر مالی ضعیف است و بودجه خوبی ندارد، گفت: باتوجه به اینکه املاک خیابان کاشانی یکباره اوج پیدا کرده و دارای ارزش ریالی بالا شدند اکثرا به کاربری تجاری تبدیل شده و پارکینگ هم ندارند، که باید به این موضوع رسیدگی شود.
بهرامی ادامه داد: آستانه صبر مردم بر اثر ترافیک در خیابان‌های شهر ازجمله خیابان کاشانی کاهش یافته و باعث ایجاد بحث و دعوا می‌شود، بنابراین برای ایجاد پارکینگ و روان‌سازی تردد باید تدابیر لازم اتخاذ گردد.
رئیس کل دادگستری استان در پایان عنوان کرد: نقاط حادثه‌خیز در سطح شهر باید شناسایی و مشکلات آن‌ها احصا و رفع شود.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 1

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .