امروز شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۸:۴۰

Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » شاخه اصلی » فربد اردشیری دانش آموز فعال لردگانی : شرکت در انتخابات یک وظیفه همگانی و تکلیف ملی است .

۸ اسفند,۱۴۰۲ تاریخ انتشار

modirنویسنده

743کد مطلب

113تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

فربد اردشیری دانش آموز فعال لردگانی : شرکت در انتخابات یک وظیفه همگانی و تکلیف ملی است .

فربد اردشیری دانش آموز فعال لردگانی : شرکت در انتخابات یک وظیفه همگانی و تکلیف ملی است .

لردگان نوروزی خبرنگار ایل بختیاری : فربد اردشیری دانش آموز فعال لردگانی : شرکت در انتخابات یک وظیفه همگانی و تکلیف ملی است . وی که از دانش آموزان فعال  مدرسه عارف لردگان است به موضوع انتخابات پیش روی اشاره می کند و یادآور می شود که ما بعنوان یک ایرانی وظیفه شناس باید مثل گذشته با شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند  تیری بر قلب دشمنان این مرز وبوم وارد نماییم . اردشیری به بزرگترها توصیه می کند که در...

لردگان نوروزی خبرنگار ایل بختیاری :

فربد اردشیری دانش آموز فعال لردگانی : شرکت در انتخابات یک وظیفه همگانی و تکلیف ملی است . وی که از دانش آموزان فعال  مدرسه عارف لردگان است به موضوع انتخابات پیش روی اشاره می کند و یادآور می شود که ما بعنوان یک ایرانی وظیفه شناس باید مثل گذشته با شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند  تیری بر قلب دشمنان این مرز وبوم وارد نماییم . اردشیری به بزرگترها توصیه می کند که در این برهه حساس باید با پیروی از اوامر ولی فقیه زمان مشارکت بالایی در انتخابات داشته باشیم .

شهرستان لردگان یکی از شهرستانهای فعال در عرصه انتخابات استان چهارمحال و بختیاری است که مشارکت مردم در عرصه انتخابات تاکنون زبانزد همه بوده است . شهر لردگان در ۱۶۰کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است .

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 1

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .