امروز شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۶:۰۱

Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » شاخه اصلی » آشنایی مختصر با منتخب مردم شهرستانهای لردگان ،خانمیرزا و فلارد در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

۲۷ اسفند,۱۴۰۲ تاریخ انتشار

modirنویسنده

762کد مطلب

73تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

آشنایی مختصر با منتخب مردم شهرستانهای لردگان ،خانمیرزا و فلارد در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

آشنایی مختصر با منتخب مردم شهرستانهای لردگان ،خانمیرزا و فلارد در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

نگاهی  کوتاه به زندگی نامه سید روح‌الله موسوی بعنوان منتخب مردم شهرستانهای لردگان ،خانمیرزا و فلارد در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سید روح الله موسوی بیدلی متولد سال ۱۳۵۶ در روستای بیدله شهرستان لردگان است که در دوران تحصیل حائز رتبه‌های برتر علمی در شهرستان شد. وی تحصیلات آکادمیک خود را در رشته کارشناسی حقوق در دانشگاه امین تهران آغاز و کارشناسی ارشد خود را در رشته فرماندهی و مدیریت انتظامی ستاد در همین دانشگاه اخذ کرده است. وی...

نگاهی  کوتاه به زندگی نامه سید روح‌الله موسوی بعنوان منتخب مردم شهرستانهای لردگان ،خانمیرزا و فلارد در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
سید روح الله موسوی بیدلی متولد سال ۱۳۵۶ در روستای بیدله شهرستان لردگان است که در دوران تحصیل حائز رتبه‌های برتر علمی در شهرستان شد.
وی تحصیلات آکادمیک خود را در رشته کارشناسی حقوق در دانشگاه امین تهران آغاز و کارشناسی ارشد خود را در رشته فرماندهی و مدیریت انتظامی ستاد در همین دانشگاه اخذ کرده است.

وی در هجدهمین سال خدمت خود به درجه سرهنگ تمامی نائل شد و در جایگاه سرتیپ دومی به عنوان فرماندهی انتظامی شهرستان شهرکرد مشغول به خدمت‌رسانی شد.
منتخب مردم لردگان، خانمیرزا و فلارد در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کنار ۲۲ سال سابقه سربازی نظام، انقلاب و فرماندهی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی؛ عضو شورای تامین در ۱۱ شهرستان از جمله شهرستان‌های شرق، جنوب، مرکز و شمال کشور بوده است.
وی در خصوص گرایش سیاسی خود چنین می گوید : هر تفکر انقلابی که نیت آن گره گشایی از مشکلات مردم و خادم و نوکر مردم باشد خود را به طور حتم به آن تفکر انقلاب نزدیک و خود را سرباز نظام، انقلاب و حاج قاسم سلیمانی می‌دانم.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 1

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .