امروز شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۷:۴۶:۳۰

Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » شاخه اصلی » عزم جدی برای جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در شهرکرد؛ متخلفین حقوق شهروندان را تضییع نکنند

۸ آبان,۱۴۰۰ تاریخ انتشار

modirنویسنده

523کد مطلب

399تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

عزم جدی برای جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در شهرکرد؛ متخلفین حقوق شهروندان را تضییع نکنند

عزم جدی برای جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در شهرکرد؛ متخلفین حقوق شهروندان را تضییع نکنند

شهردار شهرکرد گفت: با جدیت و عزمی راسخ به‌دنبال آن هستیم که معضل نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر و حاشیه معابر را رفع کنیم که این مهم نیازمند همکاری شهروندان با مجموعه مدیریت شهری است.  به گزارش ایل‌بختیاری محمدتقی جاپلقی با اشاره به اینکه تخلیه نخاله‌ها در حوزه شهری و حاشیه شهر پیگرد قانونی دارد، اظهار داشت: تخلیه نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر غیرقانونی و قابل پیگیری بوده و جریمه در پی دارد. وی افزود: طی چند روز گذشته تمامی...

شهردار شهرکرد گفت: با جدیت و عزمی راسخ به‌دنبال آن هستیم که معضل نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر و حاشیه معابر را رفع کنیم که این مهم نیازمند همکاری شهروندان با مجموعه مدیریت شهری است.
 به گزارش ایل‌بختیاری محمدتقی جاپلقی با اشاره به اینکه تخلیه نخاله‌ها در حوزه شهری و حاشیه شهر پیگرد قانونی دارد، اظهار داشت: تخلیه نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر غیرقانونی و قابل پیگیری بوده و جریمه در پی دارد.
وی افزود: طی چند روز گذشته تمامی نخاله‌های سطح شهر جمع‌آوری و به محل سایت دفن زباله انتقال داده شد، اما متاسفانه برخی از شهروندان در این زمینه همکاری لازم را ندارند و مجددا نخاله‌های ساختمانی خود را در سطح شهر رها یا تخلیه می‌کنند.
شهردار شهرکرد بیان کرد: این روزها حقوق شهروندی باید بیشتر مورد توجه مردم قرار گیرد، چراکه همین تخلیه ضایعات و نخاله‌های ساختمانی در نقاط ممنوع شهر، خود مصداق بارز نقض حق شهروندی است.
جاپلقی ادامه داد: شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده تخلیه نخاله‌های ساختمانی از طریق سامانه ۱۳۷ یا شماره تماس ۰۳۸۳۲۲۲۴۸۴۹ به شهرداری اطلاع‌رسانی کنند تا بتوانیم موضوع را پیگیری نماییم.
وی گفت: نظافت و پاک‌سازی شهر به‌صورت مستمر در دستور کار شهرداری قرار دارد، اما از شهروندان تقاضا داریم که در راستای رعایت حقوق شهروندی و فرهنگ شهری از تخلیه هرگونه نخاله ساختمانی، زباله و… در سطح شهر جدا خودداری نمایند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 1

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .