امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۴:۳۹

Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » شاخه اصلی » انتصاب معاون خبر صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری

۲۱ آبان,۱۴۰۰ تاریخ انتشار

modirنویسنده

557کد مطلب

409تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

انتصاب معاون خبر صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری

انتصاب معاون خبر صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری

معاون خبر صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری منصوب شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، در آیینی باحضور مدیرکل اخبار استانهای رسانه ملی, نخستین معاون خانم خبر مراکز استانهای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب شد. در این آیین زهره بهرامی به عنوان معاون خبر منصوب و از خدمات ۱۰ ساله بابک سعیدی معاون پیشین قدردانی شد. بهرامی پیش از این, مدیریت خبر استانهای کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری را برعهده داشت و...

معاون خبر صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری منصوب شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، در آیینی باحضور مدیرکل اخبار استانهای رسانه ملی, نخستین معاون خانم خبر مراکز استانهای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.
در این آیین زهره بهرامی به عنوان معاون خبر منصوب و از خدمات ۱۰ ساله بابک سعیدی معاون پیشین قدردانی شد.
بهرامی پیش از این, مدیریت خبر استانهای کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری را برعهده داشت و تولید ده ها گزارش فاخر ، مقام نخست خبرنگاری در بخش گزارش های ویژه انتخابات با گزارش اقوام به میدان می آیند و مقام نخست سردبیری در بخش مجموعه های خبری در هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها و کسب مقام نخست گزارش های ویژه محرم در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها را در کارنامه دارد
وی در سال ۹۴ نیز براساس شاخص های ارزیابی کمی و کیفی تولیدات خبری سال ۱۳۹۴ خبرنگاران مراکز استانها ، جزو خبرنگاران برتر کشور شناخته شد.
از دیگر مقام های برتر خانم زهره بهرامی در عرصه تولید گزارشهای فاخر ، شکستن رکورد تعداد گزارشهای باکیفیت تهیه شده توسط یک خبرنگار طی یک ماه در کشور است.
همچنین مدیرکل اخبار استان‌های رسانه ملی در این مراسم گفت: پرداختن به رویداد‌هایی که عام المنفعه و گره گشای مسائل و خواسته‌های مردم است باید در اولویت کنداکتور خبر قرار گیرد اما چیدمان اخبار منفی و ناگوار نباید به گونه‌ای باشد که کنداکتور خبر از حالت امید آفرینی خارج شود .
علی علوی همچنین رویداد را در حوزه محتوایی خبر مهم و ضروری دانست و گفت: خبرنگار باید با هوشیاری و تسلط کامل بر موضوع و با احترام به خرد جمعی، با صبوری، رویداد‌هایی که ارزش خبری دارند انتخاب و به آنها بپردازد.
مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم در این آیین ، کارکنان سازمان صدا و سیما را سربازان نظام و به تعبیر مقام معظم رهبری، افسران جنگ نرم در عرصه رسانه دانست.
یوسف افشارنیا افزود: هر کدام از ما در هر جایگاه، مکلف هستیم با تعهد و تعلق خاطر نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، یاری رسان در پیشبرد اهداف سازمانی باشیم و با صبر ، حوصله و نگاهی مثبت و فعالانه‌تر از قبل، با تحولات مواجه شویم.
افزوده می شود : در حاشیه این مراسم ، کارگاه آموزشی با حضور مدیرکل اخبار استان‌های رسانه ملی  و عوامل مختلف معاونت خبر، برگزار شد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 1

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .