امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۸:۰۱

Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » شاخه اصلی » برگزاری همایش زبان مادری، مجال ها و چالش ها در شهر لردگان

۱ دی,۱۴۰۲ تاریخ انتشار

modirنویسنده

719کد مطلب

209تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

برگزاری همایش زبان مادری، مجال ها و چالش ها در شهر لردگان

برگزاری همایش زبان مادری، مجال ها و چالش ها در شهر لردگان

برگزاری همایش زبان مادری، مجال ها و چالش ها در شهر لردگان به گزارش روابط عمومی شهرداری لردگان، اولین همایش زبان مادری، مجال ها و چالش ها با همکاری شهرداری لردگان و دانشنامه زاگرس در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد. در این برنامه علمی که با حضور شهردار، اعضای شورای شهر، اساتید دانشگاه، اعضای انجمن های ادبی شهرستان و سایر علاقمندان برگزار شد سخنرانان با برشمردن نظریه های مطرح پیرامون زبان مادری، به چالش های...

برگزاری همایش زبان مادری، مجال ها و چالش ها در شهر لردگان

به گزارش روابط عمومی شهرداری لردگان، اولین همایش زبان مادری، مجال ها و چالش ها با همکاری شهرداری لردگان و دانشنامه زاگرس در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.
در این برنامه علمی که با حضور شهردار، اعضای شورای شهر، اساتید دانشگاه، اعضای انجمن های ادبی شهرستان و سایر علاقمندان برگزار شد سخنرانان با برشمردن نظریه های مطرح پیرامون زبان مادری، به چالش های موجود در تصعیف این زبان بخصوص در مناطق بختیاری نشین پرداخته و بر لزوم مقابله فرهنگی با این روند تاکید کردند.
ابراهیم کریمی نژاد شهردار لردگان نیز با تشکر از فعالین عرصه فرهنگی از آمادگی شهرداری جهت حمایت از فعالیت های فرهنگی بخصوص در زمینه هویت بومی شهر لردگان خبر داد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 1

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .