امروز سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۶:۵۴

Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » شاخه اصلی » معاون آموزش ابتدایی استان خبر داد

۲۳ آبان,۱۴۰۰ تاریخ انتشار

modirنویسنده

561کد مطلب

533تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

معاون آموزش ابتدایی استان خبر داد

معاون آموزش ابتدایی استان خبر داد

یکی از دور ترین و صعب العبور ترین روستاهای چهارمحال و بختیاری صاحب آموزشگاه ابتدایی شد. در راستای تحقق سیاست نهضت نصیب برابر آموزشی و توسعه عدالت روستای دره بالا از توابع شهرستان محروم کوهرنگ برای اولین بار صاحب آموزشگاه ابتدایی شد. به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌و‌پرورش استان چهارمحال‌و‌بختیاری، محمد محمدی معاون آموزش ابتدایی استان گفت: با همت اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری و اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ و با همراهی فرماندهی...

یکی از دور ترین و صعب العبور ترین روستاهای چهارمحال و بختیاری صاحب آموزشگاه ابتدایی شد.
در راستای تحقق سیاست نهضت نصیب برابر آموزشی و توسعه عدالت روستای دره بالا از توابع شهرستان محروم کوهرنگ برای اولین بار صاحب آموزشگاه ابتدایی شد.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌و‌پرورش استان چهارمحال‌و‌بختیاری، محمد محمدی معاون آموزش ابتدایی استان گفت: با همت اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری و اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ و با همراهی فرماندهی سپاه پاسداران حضرت قمر بنی هاشم (ع) و طی یک اقدام جهادی  یک دستگاه کانکس برای تشکیل آموزشگاه ابتدایی به روستای دره بالای بخش بازفت شهرستان کوهرنگ، منتقل گردید و ۷ دانش آموز این روستا برای اولین بار لذت تحصیل در محل سکونت خود را حس کردند.
لازم به ذکر است معلم فداکار این مدرسه از سوم مهرماه سال جاری کلاس خود را در یک فضای باز و به صورت جهادی تشکیل داده بود و با استقرار این کانکس شرایط بسیار بهتری برای تشکیل کلاس در روستای مذکور فراهم شده است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 1

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .