امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۴:۴۰

Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » شاخه اصلی » تکریم از خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود.

۱۱ دی,۱۴۰۲ تاریخ انتشار

modirنویسنده

726کد مطلب

210تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

تکریم از خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود.

تکریم از خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود.

همزمان با شهادت حضرت ام البنین (س) وتکریم ازمادران و همسران شهدا جمعی از خادمیاران کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی شهرستان شهرکرد با خانواده شهید والامقام رضا حیدری دیدار کردند. به گزارش خبرنگار نشریه سراسری ایل بختیاری در این دیدار معنوی که علاوه بر خادمیاران رضوی کانون ایثار و شهادت جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت حضرت آمام حسین (ع) کوی فرهنگیان شهرکرد حضور داشتند برنامه های اجرا گردید. محمد برزویی مسئول کانون ایثارو شهادت خادمیاران شهرستان شهرکرد ضمن بیان...

همزمان با شهادت حضرت ام البنین (س) وتکریم ازمادران و همسران شهدا جمعی از خادمیاران کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی شهرستان شهرکرد با خانواده شهید والامقام رضا حیدری دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار نشریه سراسری ایل بختیاری در این دیدار معنوی که علاوه بر خادمیاران رضوی کانون ایثار و شهادت جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت حضرت آمام حسین (ع) کوی فرهنگیان شهرکرد حضور داشتند برنامه های اجرا گردید.

محمد برزویی مسئول کانون ایثارو شهادت خادمیاران شهرستان شهرکرد ضمن بیان توفیق حضور درجمع خانواده شهید با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون جان گذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده های آنان هستیم، افزود: تکریم و سرکشی از خانواده شهدا وظیفه همه ما می باشد و باید به فرهنگی در بین مسوولان و مردم تبدیل و نهادینه شود.

وی خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های مهم و ارزشمند کانون های ایثار و شهادت سرکشی و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بود که باید این دیدارها در مناسبت ها و برنامه های دیگر نیز تداوم داشته باشد.

در این دیدار معنوی زیارت خاصه حضرت امام رضا (ع) توسط مداحان اهلبیت آقایان کاظمی و عباسی قرائت شد .

بیان خاطرات از شهید رضا حیدری از زبان پدر و همچنین پرداختن به خصوصیات اخلاقی از زبان مادر از برنامه موثر دراین دیدار بود .

برادر داودی از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت مطالب مبسوطی را بیان داشتندو خطاب به خانواده شهید گفت: شما از افتخارات کشور ما می باشید و مردم ایران نیز همواره نشان دادند که قدردان خون شهیدان هستند.
وی بیان داشت با سرکشی و دیدار با خانواده شهدا تنها می توانیم به گفتگو با خانواده شهدا بنشینیم و این بخش کوچکی از زحمات و تلاش های آنها را جبران خواهد کرد.
در پایان این دیدار بمناسبت ایام تکریم از مادران و همسران شهدا تبرکات آستان مقدس رضوی من باب تبرکات به مادر شهید تقدیم و واز وی تجلیل گردید .

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 1

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .