امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۳:۴۹

Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » اخبار » کشاورزان سامان سموم خود را از عاملین مجاز خریداری کنند

۱ آبان,۱۴۰۰ تاریخ انتشار

modirنویسنده

496کد مطلب

388تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

کشاورزان سامان سموم خود را از عاملین مجاز خریداری کنند

کشاورزان سامان سموم خود را از عاملین مجاز خریداری کنند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان از کشاورزان خواست جهت جلوگیری از هر گونه صدمه و آسیب به محصولات کشاورزی سموم مورد نیاز را از عاملین مجاز فروش سموم در سطح شهرستان خریداری کنند. یزدان احمدزاده امروز در گفت‌وگو با  نوروزی ،خبرنگار ایل‌بختیاری به اهمیت سلامت محیط زیست و امنیت غذایی مردم تأکید کرد و گفت: در راستای اجرای طرح نظارت و بازدید دوره‌ای مستمر از فروشگاه‌های عرضه سموم در سطح شهرستان، بازدید از سم فروشی‌های بخش مرکزی شهرستان سامان توسط...

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان از کشاورزان خواست جهت جلوگیری از هر گونه صدمه و آسیب به محصولات کشاورزی سموم مورد نیاز را از عاملین مجاز فروش سموم در سطح شهرستان خریداری کنند.
یزدان احمدزاده امروز در گفت‌وگو با  نوروزی ،خبرنگار ایل‌بختیاری به اهمیت سلامت محیط زیست و امنیت غذایی مردم تأکید کرد و گفت: در راستای اجرای طرح نظارت و بازدید دوره‌ای مستمر از فروشگاه‌های عرضه سموم در سطح شهرستان، بازدید از سم فروشی‌های بخش مرکزی شهرستان سامان توسط کارشناس حفظ نباتات شهرستان و بازرس صنعت، معدن و تجارت انجام شد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان اظهار داشت: بازدید از فروشگاه‌های عرضه سموم با هدف نظارت بر عدم فروش سموم قاچاق و تقلبی، سموم تاریخ گذشته، جلوگیری از گران‌فروشی، تاریخ اعتبار پروانه بهره‌برداری، شرایط بهداشتی اعم از داشتن جعبه کمک‌های اولیه و رعایت پروتکل بهداشتی برای مقابله با کرونا، حضور مسئول فنی در فروشگاه و نحوه نگهداری سموم و با رعایت استانداردهای لازم در فروشگاه انجام می‌شود.
وی گفت: بازرسی و پایش فروشگاه­‌های عرضه سموم کشاورزی با هدف کاهش آلودگی زیست محیطی و مدیریت صحیح مصرف سموم و کودهای شیمیایی در شهرستان همچنان ادامه خواهد داشت.
احمدزاده در پایان از کشاورزان خواست جهت جلوگیری از هر گونه صدمه و آسیب به محصولات کشاورزی سموم مورد نیاز را از عاملین مجاز فروش سموم در سطح شهرستان خریداری کنند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 1

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .