امروز شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸:۵۱:۰۶

Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » شاخه اصلی » پرداخت تسهیلات بانکی به بالغ بر ۱۳ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری

۱۸ آبان,۱۴۰۰ تاریخ انتشار

modirنویسنده

542کد مطلب

373تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

پرداخت تسهیلات بانکی به بالغ بر ۱۳ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری

پرداخت تسهیلات بانکی به بالغ بر ۱۳ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری

معاون اعتباری مدیریت شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: بانک کشاورزی از ابتدای سال جاری تا ۸ آبان بالغ بر ۱۰ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۳ هزار و ۴۰۰ نفر پرداخت کرده که بیش از ۹۳ درصد این تسهیلات به بخش‌های کشاورزی اعم از  زنبورداری، مکانیزاسیون، و … تخصیص یافت. به گزارش ایل‌بختیاری،حمید لطفی‌پور در نشست هماهنگی منابع تسهیلاتی بخش کشاورزی گفت: خط اعتباری ویژه‌ای در حوزه تولیدات گیاهی از منابع داخلی با هدف توجه به...

معاون اعتباری مدیریت شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: بانک کشاورزی از ابتدای سال جاری تا ۸ آبان بالغ بر ۱۰ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۳ هزار و ۴۰۰ نفر پرداخت کرده که بیش از ۹۳ درصد این تسهیلات به بخش‌های کشاورزی اعم از  زنبورداری، مکانیزاسیون، و … تخصیص یافت.
به گزارش ایل‌بختیاری،حمید لطفی‌پور
در نشست هماهنگی منابع تسهیلاتی بخش کشاورزی گفت: خط اعتباری ویژه‌ای در حوزه تولیدات گیاهی از منابع داخلی با هدف توجه به اولویت‌های توسعه کشت گلخانه‌ها به این بخش  اختصاص یافته است.
معاون اعتباری مدیریت شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: بانک کشاورزی از ابتدای سال جاری تا ۸ آبان بالغ بر ۱۰ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۳ هزار و ۴۰۰ نفر پرداخت کرده که بیش از ۹۳ درصد این تسهیلات به بخش‌های کشاورزی اعم از  زنبورداری، مکانیزاسیون، و … تخصیص یافت.
وی در پایان ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد از این مبالغ از اعتبارات داخلی بانک با هدف تثبیت اشتغال موجود، ایجاد اشتغال جدید، رونق تولید و افزایش سطح درآمد روستاییان و کشاورزان پرداخت شده است.
 پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به متقاضیان
غلامرضا نعمتی در ادامه این جلسه گفت: در ابتدای سال جاری تاکنون مجموعٱ بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه‌های مختلف به متقاضیان پرداخت شده که منبع اکثر آن‌ها در بانک کشاورزی است.
مدیر امور سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی استان افزود: از این موارد تنها منبع یک مورد تولیدات گیاهان  دارویی از صندوق کارآفرینی امید بود که حدود ۳ میلیارد تومان تسهیلات به این طرح اختصاص یافت و تاکنون بیش از یک میلیارد آن پرداخت شده و مابقی تسهیلات در حال جذب هستند.
وی به پرداخت تسهیلات به منظور نو کردن دستگاه‌های مکانیزاسیون جهاد کشاورزی اشاره و بیان کرد: طی دو مرحله مبلغ ۶۰ میلیارد تومان به این بخش اختصاص یافت که تا کنون ۵۴ میلیارد تومان آن جذب و مابقی آن در حال پرداخت است.
مدیر امور سرمایه گذاری جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه تسهیلات توسعه باغات نیز شامل  محصولات کشاورزی و زراعی، سرمایه در گردش، حفاظتی و … به متقاضیان پرداخت می‌شود، اظهار کرد: کل مبلغ مورد نیاز ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده اما تاکنون یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پرداخت و مابقی آن در دست اقدام می‌باشد.
نعمتی بیان کرد: اعتباراتی نیز با عنوان «کشاورز کار» نیز تأمین شده که بخشی از آن سال گذشته و بخشی دیگر در سال جاری به متقاضیان پرداخت شده است، کل اعتبارات تخصیص یافته به این بخش ۳۰ میلیارد تومان است که ۳۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تاکنون پرداخت شده و حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دیگر به زودی پرداخت می‌شود و در مجموع ۳۳ میلیارد یعنی ۱۰ درصد بالاتر از سقف اعتبار تسهیلات این حوزه به متقاضیان پرداخت خواهد شد.
 وی به تسهیلات طرح رونق یا کارگروه بهینه‌یاب اشاره کرد و گفت: یک توافق‌نامه ۵۰ میلیارد تومانی با بانک سپه امضاء شده است که تاکنون ۱۷۶ میلیارد تومان طرح به بانک معرفی شده و در شرف تکمیل پرونده و عقد قرارداد هستند، همچنین از طریق بانک کشاورزی نیز حدود ۲۵ میلیارد تومان برای این طرح تامین شده که اقدامات اولیه آن انجام و به زودی فراینده پرداخت آن صورت می‌گیرد.
نعمتی در پایان از تحصیلات مشاغل خانگی نیز یاد کرد و گفت: متولی این بخش اداره کار، رفاه و تعاون اجتماعی می‌باشد و رقم تخصیص یافته به کل استان در تمام رسته‌ها ۴۳ میلیارد تومان است که بخش کشاورزی تلاش دارد حداکثر بهره برداری را از این تسهیلات داشته باشد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 1

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .